10 Ocak 2015 Cumartesi

koyu yeşil kışlık manto ( kış dikiş etkinliği)

 Etkinlik var dediler geldik ;-) İlk defa etkinliğe katılıyorum heyecanlı bişi dikişi seviyor ve yapıyorum ama ilk dış giyim deneyimim bu oldu elbet hatalarım vardır ama güzel oldu. Çok profesyonel değilim.kendi çapımda bişiler yapmaya çalışıyorum işte:-) bu modelde burda dergisinden bir model ama aslı ceketti ben uzatıp kışlık pardesü yaptım modelde oynama yaptığım için biraz zorladı ama.değdi resimleri gece çektiğim için kötü görünüyor olabilir  ama çok güzel oldu zevkle giyicem bu soğuk kış Günlerinde. Umarım sizler tarafından da beğenilir en kısa zamanda yeni paylaşımlarlagörüşmeküzere bby :-* 








http://dikisdunyasi.blogspot.com.tr/2014/12/ks-donemi-serbest-dikis-etkinligine.html?m=1 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder